Then the tide's gonna turn and it's all gonna roll your way.

Publicerad 2010-11-03 23:03:44 i Allmänt,

var super kul att se Milka igen, haha det var ju såå länge sen sist, i söndags hihi ;)
Men jag hittade ingenting i affärerna, även om jag inte gått så mycket på stan i lule så var jag helt less på att shoppa. Undra om jag blivit sjuk!?! ;o hahaha

Har suttit och kollat Extrem överlevnad på tv med pappa just, vi är ensamma hemma. Skönt faktiskt, haha sorry mamma ;)

Ja jag vet, förlåt, förlåt vad jag tjatar om dom där jädrans bussarna!
Det börjar ju nästan bli lite drygt. Men jag måste bara säga att jag förvånas så mycket av dom hihi.
Jag är alldeles tagen, när jag satt på den idag på väg på stan så började jag fundera på allt möjligt.
Jag studerade varenda människa som klev av och på. Jag menar, här hemma i lilla Pajala säger man ju att 'alla känner alla', men riktigt så är det ju inte, men man vet ju iallafall oftast vilka alla är.
Men där, ingen verkade känna någon. Var ju helt skumt ju. Så stort är det väl inte?
Alla bara gick omkring, sprang nästan, och pratade i telefon eller var upptagen med något annat medan dom lika naturligt som att borsta tänderna drar fram busskortet och trycker på knappen snabbt för att sedan skynda vidare in och pressa sig bland folket som måste trängas stående. Helt i sin egna lilla värld sitter dom där och läser, lyssnar musik eller bara tittar ut genom fönstret och är helt tomma i blicken. Undra vad som snurrar runt i deras huvuden..

Ja, det där blev längre än jag tänkte. Men det var typ sådär mina tankar fladdrade omkring i mitt huvud medan jag satt där och filosoferade, djupt försunken i mina tankar, uppslukad av en storstads otroliga befolkning.
Det enda jag egentligen tänkte skriva var att det såklart, (med min otur), satte sig en snygg kille rakt mitt emot mig och trängdes! haha ojoj ;)


hihihi


Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-11-04 13:26:33

Jag tycker om att läsa om dina bussresor! Antagligen för att jag är lika besatt av linjebussarna som dig. ;D Du får ta en shopping paus för snart måste du tillbaka till Luleå och shoppa med mig. ;P Då får du inte vara less!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela