Vilken dag!

Publicerad 2010-11-09 22:15:35 i Allmänt,


Trodde jag skulle få höra gnäll 8.40 på svenskan för att jag inte läst så långt i Tristan & Isolde som jag borde, men gissa vad?! Vi hade ingen svenska :D lr typ inte, vi fick kolla King Arthur! :P med alla andra tvåor, den var ju skit bra, har inte sett den förut :)

Sen var det någon sjuk konsert i folketshus, haha. Jag bara satt och skrattade, stackars Evert som kanske ville lyssna ;p men allvarligt, en tunisisk konsert i pajala? Ja, nå det var ju hyffsat bra ibland iallafall haha.
Sen hade vi bara idrott, sen chill. Jonathan typ fuskade, men äsch, jag är van, han måste ju få vinna ibland ;)

Innebandyn gick åt hvete, men fysen var askul. Haha, janne visade mig ett nytt sätt att göra sit-ups på, det var helt sjukt tugnt! Liite jag ska få tolvpack, vänta bara! ;)

Har kollat Desperate Housewives när jag kom hem, sen grymt haha. Nu är det Cougar Town som står för underhållningen. För den där boken trivs verkligen inte i mina händer, nej, usch, fy, blä!!



Det är så jobbigt att välja bild hela tiden, haha. Från igår morse, så här uppklädd var jag när jag knallade till fammo ;)

 

 

Shit vad jag skriver 'haha' ofta. Tror jag måste sluta med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela