mitä sie olette?

Publicerad 2010-11-25 17:41:13 i Allmänt,

Aldrig varit med om snabbare leverans från H&M, 6 dagar! sweet.
Men bara för att jag blev så glad över det så passade ju såklart inte jackan, den var finare än jag kunnat föreställa mig, helt cool, och så var den för liten. Men ska inte ens säga till Ellinor & Julia varför, då kommer dom aldrig sluta ge mig smeknamn ;)
Hehe, sen har jag, som är så barnslig och fjantig av mig, fått frågan om jag är 21 år idag på jobbet, hehehe ;) skryt mer va.

Slutade halv två och sprang hem så jag skulle hinna vara med på ivn, var inte kul för fem öre. Helt slut i hela kroppen, hoppas jag kan tagga till lite tills träningen så jag inte är lika kass som i tisdags iaf..

Och jag städade faktiskt mitt rum igår, bara så ni vet! duktigt, eftersom jag varit så gott som död hela veckan. (y)
Nu ska jag lägga mig i soffan och ta en PN, sen ska jag på modevisning på folketshus. :)


rubriken, jag har lärt mig finska. Men vet inte om det blev rätt iaf. Haha han sa att jag måste lista ut vad det betyder innan jag fick gå hem idag. Och jag lyckades nästan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela