”Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös.”

Publicerad 2010-11-08 21:48:36 i Allmänt,

Jag har tänkt lite grann, i typ tio minuter eller sådär. Att man borde ha sån där eftertext med namn lr vad det nu heter, till alla reklamer! Alltså, inte efter, för det skulle ju ta aslång tid och man skulle ju bli less som tusan, men kanske dom kan slänga in namnet på typ dom snygga i reklamen iaf lr så? så man vet vad dom heter ;) hahaha.
För då skulle jag bli glad, och säkert Julia också, kan jag tänka mig haha ;)

Har inte gjort något av värde under kvällen. Jag var ju som sagt till gym1 under eftermiddagen, men sen ingenting. Kanske ska gå ut och ta en promenad, det hade varit super skönt! Ja det gör jag när mina Hollywood fruar slutar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela