tiktok on the clock'

Publicerad 2010-11-04 18:18:34 i Allmänt,

Usch vilken tråkig dag.
Det borde inte få finnas energitjuvar. Jag försöker ju strunta i dom, men det går lite trögt ibland! ;)

Blev middag där istället, sen efter maten var jag så sjukt mätt så jag var tvungen att lägga mig i soffan och sova en timme haha. Nu sitter jag och väntar på alla jävlar som dissar mig, haha. Jag som haft tråkigt hela dagen och skrivit sms så tar ni typ hundra år på er att svara. Milka du har ett fripass för jag vet att du är ganska upptagen, men ni andra? skit på er;)

Julia försöker övertala mig att följa med på bio ikväll, och egentligen borde jag det. Har inte gjort någonting av värde idag. Men jag har liksom tappat lusten helt plötsligt. Nejnej, alltså inte så, det där lät ju hemskt, jag menar, jag älskar ju livet.;) Men känner inte för att vara på en stor bio med massa folk och behöva betala ;p 
Och det som gör att jag har beslutsångest är för att Milka total sågat filmen både i måndags och igår! Så det känns ju ovärt att betala 70kr (lr 60 för Julia lovade betala en tia;), för en film som är över två timmar om den sen är värdelös? Även om det är mer socialt att gå på bio än att sitta hemma.
Yo bro'!

Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela