There's not a thing that I would change.

Publicerad 2010-11-26 17:20:56 i Allmänt,

HAha, vilken sovmorgon jag tog då. 9.05 ringde min klocka ;)
Åt frukost och tog det chill, sen for jag ut på byn/skolan/sporthallen, kom hem för en timme sen kanske.
Var super mys att fika med Ellinor, kikade på bilderna Milka lagt upp också, var faktiskt riktigt bra bilder, jag som var så nervös ;p

Har haft ont i ryggen/nacken hela veckan också, men idag har jag knappt känt av det! kanske för att jag inte jobbat :P jag vet inte, men skönt är det iallafall. Men innan söndagens match ska jag se till att få massage så jag är i toppform ! haha ;)



Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-11-27 12:28:19

Precis! ingen mening att gnälla ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela