Solhälsningen.

Publicerad 2010-11-19 16:49:26 i Allmänt,

Men jag blir tokig!
Skulle ta en bild från google, och då när man klickar på bilden kommer man ju alltid först till en sida, det var en blogg så jag scrolla ner och så var det ett youtube-klipp, det stod att det var hennes brors nya låt, så skulle jag lyssna på den, men det blev världens volym så jag pausa, men den fortsätter spela! Och det var fan ingen låt det är typ bara 'spökhus'-musik och någon mumie som skrattar. Haha stackars Emil blev helt rädd. Tog upp aktivitetshanteraren och avslutade allting och den fortsatte ändå. Den är ännu på fast jag har slagit av volymen, måste starta om datorn. Kul om det är virus. satan.


Var iallafall på yoga och det var super skönt! Haha sen fick vi oss ett riktigt gott skratt också allihopa!
Skönt att sträcka och stretcha, och bara ligga och slappna av. Man fick som 'ny kraft' av den där solhälsningen ;) Nu mår jag bättre än bra ;) Var så glad imorse så jag beställde kläder, då blev jag mer glad och efter yogan annu mer, så jag köpte godis och en tidning och då blev jag ännu gladare, nu ska jag ta och gå upp och läsa och smsa runt till hela världen, ha en fortsatt bra fredag allihopa ;)


 


 

 

Det här har jag beställt. Nice!

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-11-20 14:20:30

nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela