prove me wrong.

Publicerad 2010-11-27 12:42:40 i Allmänt,

Måste väl kanske skriva något idag också, bara för att jag inte har något annat att göra medan jag väntar på att tiden ska gå. Har typ läst alla bloggar jag kan komma på, som är värda att läsa och några fler, varit på face och läst massa ointressanta saker och kollat på tråkiga bilder, bara för att jag väntar på att klockan ska bli två så jag får gå på den där intervjun och sen hitta på något roligt istället! åh.


När jag vaknade imorse så hade jag fått ett kuvert av farmor & farfar, en 'första advents-present' hihi, 500kr och en trisslott, jag som inte ens är myndig att köpa såna själv än ;) vad fjantigt det låter.

Nu ska jag äta god tigerkaka som jag bakat till ngn match, hittade dom i frysen igår, tusan vad gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela