Nu är det fredagsmyys!

Publicerad 2010-11-05 11:42:04 i Allmänt,

Samma som varje fredag hela året då typ alltså.
Fast inte riktigt. För det brukar ju vara thai lr något annat med bus Milka och grabbarna grus.

Och idag så har jag massa annat planerat. Nu snart ska jag på gym1, (som äntligen hade öppnat!), ska bara äta frukost först, som pappa håller på fixa. Fan vad gott med hotellfrukost typ ;)
Sen måste jag till banken en sväng, sen tänkte jag baka lite, och på eftermiddagen ska jag fixa Johannas hår för hon ska ut ikväll :)
Låter som en toppen dag! Sen återstår det bara att invänta kvällen och se vad den har att erbjuda. Verkar ju som att alla lämnat byn för tillfället så kanske får sitta hemma igen hahahaha ;) Nej jag har ju Julia och Ellinor, om jag nu vill vara med dom där, dom är ju så dumma med mig ;)

Nu är frukosten klar! Puss!

Kommentarer

Postat av: elli

Publicerad 2010-11-05 16:49:55

HAH! xD det handlar om du FÅR!!!!! WAHAHAHAHA xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela