Minne som en guldfisk. Någon annan än jag?

Publicerad 2010-11-25 23:56:34 i Allmänt,

Hade typ massor i skallen som jag tänkte att jag skulle skriva, men listan blev så lång så nu har jag glömt bort hälften.

Var jätte rolig träning idag, alla var lite halvt oseriösa, men ändå spelade vi ju bra, men alltså det var inte så blodigt allvar, vi skrattade lite grann ;) Sen blev jag & Ellinor som vanligt kvar sist på fysen haha, Janne blir typ less av att stå och vänta på oss medan vi pressar sit-ups i evigheter ;p nej jag skoja bara, han är nog stolt! haha!

Och nyttigt ska det vara! Gjorde en blåbär/banan smoothie när jag kom hem, medans jag kokade ägg (som för övrigt var dom mest perfekta ägg jag någonsin ätit, tack Lina!), och sen käka jag väärsta nyttiga mackan och läste Se&Hör, tant som jag är.

Även om jag är ledig imorgon så måste jag gå och lägga mig snart, för jag ska upp och göra massor!
Klockan elva ska jag äta lunch med Ellinor i skolan iallafall, haha. Sen kladdkaka i fiket till efterrätt , mums! ;)
Så måste jag föra jackan som ska skickas tillbaka, och så ska jag kika på bilderna Milka lagt upp i skolan. Är smått nervös. Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela