kaxigt ;)

Publicerad 2010-11-27 15:23:44 i Allmänt,

Jag är helt insnöad i sångtexter. Försöker skriva upp vilka låtar jag ska kolla upp så jag kommer ihåg alla, men det går knappt, för i nästan varenda låt är det något jag vill ta!
Älskar verkligen att lyssna på texterna, även om jag är väldans dålig på att höra, utan måste alltid kolla upp den haha, för varje låt är som en egen liten berättelse, som en film eller en bok, men endast 5 minuter. Smart drag av den som uppfann sång & musik! ;)

Intervjun tog bara en kvart, chill!
Nu ska jag ringa Ellinor och fråga om ett recept på en tacogrej, ska laga middag ikväll. :)

AAaj sendrag just. ouch.


Ja vars var jag, just det, senare ikväll får jag se vad som händer. Folk verkar ju ha planer på att gå ut, trodde inte det var något spec ihelg. Får se vad jag hittar på då då. Jag som hade velat göra något mys! Vi åker inte förrän klockan 11.15 imorgon så jag får soova hyffsat länge imorgon också ;)

 

Har ni lagt märke till att jag har bästa kvallan på min cam?




Åoh, förresten, jag ska baka en toscakaka också. Har tänkt göra det i flera veckor nu, och nu har jag ändå inget annat för mig. Så, liiite gott kanske. Måste ju undvika att få 6pack liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela