Just the way you are.

Publicerad 2010-11-12 00:14:02 i Allmänt,

Ibland måste man peppa sig själv så det känns ända in i ryggmärgen. Man måste ta i från tårna och kämpa fast varenda del i kroppen egentligen säger nej.

Så kändes det idag på innebandyn. Det var inte kul. Allt bara gick åt skogen.
Övning efter övning skit, usch, fy och blä. När vi väl började spela hann jag bara röra i bollen en gång innan jag direkt passar världens felpass och är kass som en gris. Då blev jag fan less och gick och bytte. Tänkte faktiskt på allvar ta klubban och gå hem, men envis som jag är så insåg jag att om jag lämnat planen då, just när det kändes som värst, då skulle jag inte kunnat somna ikväll. Man ger inte upp bara för att det går lite trögt ibland. Det var bara att försöka tänka lite positivt och peppa mig själv istället. Tillslut fick jag belöning för min envishet och lyckades hålla i bollen och göra något vettigt med den och jag slutade träningen på bättre humör. Så, mina kära vänner, allt är psykist. Fortsätt kämpa!

Efter det har jag & Emma varit till Johan en sväng, sen har vi suttit och pratat om massa pinsamma saker som hänt! Jag har skrattat så jag tror jag dör! Nu ska jag lägga mig i sängen och tänka på massa roliga saker. Sweet dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela