Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Nu är det dags för fredagsMYYYS! ;)

Publicerad 2010-11-12 18:24:00 i Allmänt,

Vad hände med internet där ett tag? Var det bara mitt som slutade fungera?
Nu är det tillbaka iallafall, jag höll på få spunk ;)

Ikväll blir det gemensamt Idol tittande på badhuset. Sjöberg och Alexander jobbar så vi måste ju hålla dom sällskap! ;p
Får se vart vi tar vägen sen. För ikväll känner jag för att göra något riktigt busigt ;)

Imorgon jobbar vi med konfirmanderna i Tärendö, sen ska jag släpa med mig Julia till gymmet. Nu är det dags ;)

På söndag blir det inte heller någon sovmorgon, bussen går klockan åtta från sporthallen, och då ska vi tusan lyckas kamma hem en vinst. Nu är vi så taggade!!



Och förresten så tror jag nästan att jag fått någon sjuka. Jag kan knappt erkänna det själv, men jag vill till lule, usch det tog i att säga det haha, inte för att kolla idol, men jag känner bara att det skulle vara roligt att ha lite fredagsmys med Johanna hos henne och så hitta på något annat skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela