JAG BLIR TOSSIG

Publicerad 2010-11-09 23:05:21 i Allmänt,

okej, jag vet att ni tycker det är fult, tokig istället. bättre?

Men nu är jag jävligt frustrerad. Min förbannade skrutt dator driver mig till vansinne! Varenda gång jag går in på någon blogg med ett filmklipp så hänger den sig och jag måste ta upp den där aktivitetsrutan och stänga ner skiten och gå in på nytt. Ändå har jag gjort det tre (nu fyra), bara för att kopiera in en liten mening jag hittade.

Men nu är jag så sur så jag har inte ens lust att lägga upp det längre. haha. 


Nu vet jag inte ens om jag fått med allting, för just när jag skrivit klart inlägget nyss, så hänger sig datorn. konstigt, nej. Så nu skrev jag bara snabbt allt igen, säkert massa fel också men orkar inte läsa. blä. Nu ska jag slå på en film och sova!

Ville bara gnälla lite. tack och godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela