Jag är så gaaalen ibland.

Publicerad 2010-11-10 22:11:58 i Allmänt,

Någon som vill byta datorn med mig?

Nej, jag tänkte väl det..



Det är ju så väldans trevligt att man kan få läsa en blogg lr någon annan hemsida ifred, utan att bli avbruten för att datorn hänger sig. Ja tack, vad glad jag är idag.
Usch.


Den enda som får mig att må bättre är ju den där Milka, som typ pepprar mig med gulliga sms hela tiden så jag blir alldeles varm inombords. Haha nej riktigt så går det inte till, vi är ganska flummiga vi;)

Varför skrev jag ens det här? ;s
Bara massa onödigt skit, haha oseriöst var det också. Jag kände väl bara för att vara lite ironisk.
Nu ska jag gå ner och vara med syster♥ som kommit hem och Johan! :)

världens bästa pojke!

 

 


 

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-11-10 22:23:38

Nej huvva, kan inte äta vattenmelon. Får sån där olust på något vis, har försökt äta massvis med gånger men nej, det smakar och känns inte bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela