It ain't wise to need someone, as much as I depended on you

Publicerad 2010-11-04 21:01:41 i Allmänt,

Blev en kallpromenad. Var ute säkert en och en halv timme, men jag stod still ett tag och tittade på den svarta natten, haha det lät väl romantiskt?;) ensam, m JB i headsetet och kallt som bara fan om kinderna, händer&fötter. ;p

Nu har jag kollat lite hockey och det ser inte så ljuuuust ut för luleå HAHAHA. go grölunda, go frölunda!

Tänkte bara springa hit upp för att kolla ett recept, men nu insåg jag att jag inte orkar baka. Ska ta och göra det imorgon istället. Då ska jag även göra ett besök på gym1! Första gången på typ tre månader(?) ;o
Om dom nu har öppnat vill säga..

 

Milka, känner du igen rubriken? ;) Och Marre, spana in bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela