FULLT ÖS.

Publicerad 2010-11-24 16:25:10 i Allmänt,

Glömde förresten säga att jag fått två presenter idag. Höhö, presenter. Ja, en av mina handledare kom med en låda full av skräp och gav till mig, han lät helt seriös och sa att jag skulle ta med den till skolan, trodde att han skulle säga att vi kunde träna på att koppla med dom där gamla kablarna, så sa han att jag kan ha en utställning, haha då fattade jag ju att han drev med mig.
Senare under dagen gav han mig en 'midsommarkrans' av kablar, haha nice.


Och vill ni veta en till sak?
Eftersom att han lurar mig hela tiden, (öh, inte för att jag går på något lr så;), men iaf, så när vi kom tillbaka från lunchen så sa han att jag hade missat värsta grejen. Markus Hellner och gänget hade varit och ätit på Smedjan samtidigt som dom. Och ni tror jag trodde på honom? Nae ;p Men så var det tydligen sant! O jag blev sur att jag missade det haha.
Sen just innan jag slutade sa han - Ja, men nu har du ju iallafall fått se hela herr-skidlandslaget. :)
Jag fattade ingenting, men då hade dom varit in till sjukan också allihopa. OCH SÅ VAR JAG JUST NERE I KÄLLAREN. aah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela