Flickorna på klitteholm.

Publicerad 2010-11-27 00:05:59 i Allmänt,

Hahaha antingen har jag fått totalt sjuk humor (tackvare Julia och Ellinor, som tyckte att jag var den drygaste människan på jorden när vi började umgås för sisådär 4 år sen kanske, nu däremot är jag nog den coolaste dom känner.), eller så var det kul på riktigt, men Cirkus Möller är ju bara för kul! 'Alltså shiieeeet!' ;)

Idol har äntligen börjat bli bra, inte för att något kan slå förra årets Erik Grönwall eller 2006 med Marklus Fagervall, men iaf, Olle och Minnah är ju inte allt för dåliga. Men den där Jay kan ta och dra, jag förstår inte varför alla tycker att han är så bra..

Nu ska jag spela lite Blitz på fejjan, sådan fredagsunderhållning! Haha, jag är så jävla kass på det men det är beroendeframkallande.

På spotify just nu - If it makes you happy - Sheryl Crow, Gubben i lådan - Daniel Adams - Ray, The Scientist - Olle Hedberg.

 

Vi fortsätter väl med gamla bilder när jag ändå gjort det några dagar nu.

Från -07 och fjällen -08.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-27 13:12:59

Knip igen för faen! Jay ääger sönder ALLA! :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-11-28 23:51:15

Äntligen någon som är på min sida! Fattar inte heller varför man tycker om Jay???! Blir som så arg, för han är inte bra eller snygg någonstans! :O



SÖTNOSEN är du ju.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela