Det är väl lika att fortsätta uppdatera nu när jag ändå gjort det typ sjuttioelva gånger.

Publicerad 2010-11-19 00:48:07 i Allmänt,


Nej men jag har ju tråkigt, förstår ni inte det? Alla sover för dom ska till skolan imorgon, och Jonathan som annars är vaken tjugofyratimmaromdygnetsjudagariveckan svarar inte på mitt viktiga sms! Antar att han också sover gott i sthlm nu.

Då får jag väl göra som alla andra och lägga mig jag med. Då blir det snabbare fredag och jag får äta godis, jag kan snabbare lägga mig och det blir lördag och vi får spela match, det blir kväll och jag får äta världens godaste daimtårta och vara på kalas. Ja, nog är det underbart. Godnatt, en tredje gång.




Förresten så har Kent Norberg hastigt avgått som tränare, lr vad han nu var, för Frölunda. Och bilden är inte från google, jag har faktiskt stått på hans parkering;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela