Det är titeln jag vill åt.

Publicerad 2010-11-21 13:21:49 i Allmänt,

 

Tror vi tog 50 bilder igår. Men nu när jag kollar igenom dom så var det alltid någon som sagt att 'denna bild ska inte ut på nätet', så blev typ inga kvar haha. Måste fråga om jag får lägga ut någon ;)

Denna bild tog någon igår iallafall, så ni kan ju få en liten aning om hur mysigt det var!

 

 


 

 

Har sovit 10 timmar inatt. Och ändå var jag trött när jag vaknade? Yes, där ser ni! Det är att sova för mycket. För mig iallafall. Jag är mest utvilad efter sju timmar :p

Men aaja, hade lite ångest när jag vaknade och klockan var just innan tolv. Men sen när Milka skrev tjugo över och sa att hon just vaknat, då kändes det lite lättare hihi när jag inte var den enda som sovit så länge ;)

Snart ska jag övningsköra och sen ska vi handla. :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-11-21 22:55:01

Den där någon råkar vara jag ;) hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela