Dag 2 – Fyra bilder som får mig att le

Publicerad 2010-11-30 23:16:05 i Allmänt,

Oj vilken dag. Stressigt om något.

Har jobbat efter apun, sen varit på träning. Sen skyndat hem och duscha för att hinna se Desperate Housewives, som inte är idag!!!

Nåja, kollade filmen som visades i 5an istället. Win a date with Tad Hamilton. Har sett den förut men den är ganska bra haha.


Nu till dagens måste. ;p


 

Nu måste jag sova, bums!

Är ensam hemma och det är ju så trist att jag knappt hinner märke det innan alla är hemma imorgon igen haha.

Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-11-30 23:45:28

Jag var inte vacker på bilden! ;)

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-12-01 21:41:59

Jag diggar den sista bilden. Heta tjejer i backen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela