♥ Dag 1 – Presentera mig själv

Publicerad 2010-11-29 18:21:44 i Allmänt,

Igår läste jag Carrolojs blogg en rolig sak, tänkte också göra det i 15 dagar.

♥ Dag 1 – Presentera mig själv
♥ Dag 2 – Fyra bilder som får mig att le
♥ Dag 3 – Min favorit plats
♥ Dag 4 – En person som betyder mycket för mig
♥ Dag 5 – Fem sanningar om mig
♥ Dag 6 – En bild som är från när jag var liten
♥ Dag 7 – Favorit tv-program
♥ Dag 8 – En sak jag önskar jag fick uppleva igen
♥ Dag 9 – Min förebild/idol
♥ Dag 10 – Min favorit låt
♥ Dag 11 – Två utomlandsbilder
♥ Dag 12 – Det här får mig att må bättre
♥ Dag 13 – Mina rädslor
♥ Dag 14 – Det här saknar jag
♥ Dag 15 – Min favorit film



Vi börjar väl på en gång med dag 1.

Lina Mari Norberg, hm, vilket namn,. Aaja, det är jag.
Jag har bott i pajala, i samma hus i 17 år. Jag har världens 2 bästa systrar och en super go lillebror.
Jag älskar att träna och umågs med folk, tycker verkligen inte om att vara ensam.
Har sjukt sköna polare, som jag gillar att busa, mysa, retas (läs: bli retad av), skratta och shakea lös med haha.
Milka, är som min egen syster, vi har inte ens känt varandra i 5 år (det lät creapy) men ändå känns det som att hon alltid varit med.
Jag går andra året på elprogrammet med 8 galna killar.
Jag tror folk ser mig som ganska hyper, jag kan aldrig vara tyst, pratar med alla, sjunger hela tiden, får mina psykryck ibland, skrattar och bjuder mig själv. Hälsar på i princip alla jag möter, går alltid omkring och ler för mig själv när jag promenerar haha. Och jag älskar musik, man blir så peppad av det.

Blev som en snabb-guide för att lära känna mig haha.


Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-11-29 20:43:34

Måste oxå sno den ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-29 20:44:39

btw, du är söt! Puss!

Postat av: sussi

Publicerad 2010-11-29 22:39:46

Sötis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela