amazing race

Publicerad 2010-11-01 11:41:30 i Allmänt,

Sitter här och har allvarliga problem, haha. Jag tänkte ta mig till stan medan Andreas är på nå föreläsningar, men för det första har jag inte en blekaste aning om hur jag hittar dit, och jag vet heller inte vars det finns en busshållsplats ;D Kanske får gå ut och promenera så ser vi ju om jag hittar. Haha jäkla bybo jag är ;p
Dessutom kom jag på att min apu inte är fixad än, får nästan ont i magen av att tänka på det. För det är ju snart. Tusan, jag måste ringa och höra med rune hur jag ska göra.
Och så måste jag komma ihåg att ringa busstider och kolla när jag ska hem, men kom på att jag kanske kan ta tåget till kiruna, det skulle vara mycket smartare än att åka till pajala för en natt, sen med buss till k-town på onsdag.

Aa nu ska jag ta och ta tag i mina problems ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela