Vilken åte

Publicerad 2010-05-06 21:19:16 i Allmänt,


Vilken återhämtning efter innebandyn. Yummy!

(fast annan smak och på små förpackningar. Men haha jag hittade ingen bild på dom ;))

 

 

Gick lite sisådär på innebandyn. Stundtals var jag som en kratta, men d är förståeligt eftersom jag faktiskt inte är någon tränad utespelare ;), sen ibland gick d hyffsat. inte mer än så.

Har varit på gymmet en sväng idag på idrotten också. Körde lite armar/axlar.

Skönt att börja kunna komma tillbaka lite efter förkylningen. Men mitt gymkort tar slut på söndag så får se om jag ids köpa något nytt tre månaders, när sommare ändå kommer ;/ finns d en månads kanske? d skulle vara perfekt! :D

 

 

 


 

 

Nu ska jag gå i duschen sen ska jag be mamma snällt om massage på ryggen.

Har jätte ont ;(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela