Vi gillar dagar som denna!

Publicerad 2010-05-17 23:43:52 i Allmänt,

Har hunnit göra hur mycket som helst idag!

For aldrig till fotbollsplanen med Ellinor. Jag hoppade lite studsmatta med Emil, så tänkte vi att vi ska överraska Johan med chokladbollar, för han ville ha det igår redan. Så då bakade vi det. och ja, jag åt faktiskt, men d var nyttiga ;)

Så skrev elinpelin och sa att d var brännboll på rian så jag for dit iallafall, vi var 17 pers och spelade. Det var grymt kul som vanligt men lite för mycket mygg för min smak. men d är bara vad jag tycker! ;p

Har duschat och nuuu ska jag kolla in face sen blire sängen och plugga lite svenska ordklasser. kul va? naat.

 

steeek på matten idag. :)

 


 

Emil berättade en Bellman historia idag.

 

Det var en gång en Bellman som åkte till USA.

Det enda han kunde säga och förstod på engelska var, Yes Box!

 

Så hittar han en mördad man i diket, polisen kommer genast dit och frågar.

-Was it u who killed him?

Bellman svarar -Yes!

polisen- How?

Bellman- Box

polisen- u're going to prison!

Bellman- Yes box!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela