varmt är gott för halsen :)

Publicerad 2010-05-01 12:47:12 i Allmänt,

Tog säkert en timme innan jag somnade igår. Var ju som sagt helt hyper. Haha, varför vet jag inte. Och just när jag börjat lugna ner mig så piper mobilen o jag blev pigg igen haha.
Vaknade redan nio och kunde verkligen inte somna om, var inte ens trött ;/ Låg i sängen en timme sen tog jag och läste lite i 'Så länge vi båda andas', kanske på tiden att läsa ut den snart ;) 
Halv elva kom mamma in med varm saft till mig. Hon är så gullig. Bara för att jag inte dricker thé så fick jag saft istället, för jag har så ont i halsen :)

Nu ska jag kila och äta lite mera thaimat på slåttervägen. Sen blir det att klä på sig som en eskimå och sen gå och kolla fotboll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela