I'll be thinking

Publicerad 2010-05-26 20:50:17 i Allmänt,

Folk säger att man har gott om tid. Att tid är det mesta vi har här i livet. För mig flyger bara tiden iväg och ibland känner jag att jag inte riktigt hinner med.
Det är riktigt synd för ibland kan det hända att vissa saker och personer försvinner mer och mer, varesig man vill det eller inte. Alla personer är inte med en hela livet, men det är väldigt tråkigt när man glider isär.
Hur bra tiden än var tillsammans så finns det alltid folk man växer ifrån. Men det får inte hända!

Jag saknar väldans mycket tiden med min Alida och Dennis. Finns hur mycket minnen som helst från er tid. När Dennis flyttade var jag och Alida också med varann mindre och mindre. Det är sjukt trist men jag vet att ni alltid kommer finnas kvar, vi hör ihop på ett sätt och jag saknar och tänker på er!

Och Johanna min underbara vän! Kommer ihåg en av de första dagarna jag träffade dig, det var när jag skulle ha APU med dig och det var redan då som att jag känt dig i flera år, du pratade på om typ allt mellan himmel och jord, du var precis som jag.! ♥



Oj här blev vi minsann väldigt kärleksfulla. Men jag har gått och tänkt på det ett tag och jag saknar er alla! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela