U t e i d e t f i n a v ä d r e t

Publicerad 2010-05-20 00:23:08 i Allmänt,

hihi vad söta ni är!!



Har hunnit göra hur mycket som helst sen jag var här sist.
For till gymmet med Evert, tränade mage/rygg och ben/rumpa. Jag blev helt slut när vi var där men sen var blev jag ju helt pigg efteråt igen, d är ju trist. Man ska ju vara så trött så man knappt kan gå hem..

Milka och jag hann med en cykeltur också, som planerat :)




När jag sen kom hem åt jag lite mat och skulle gå upp och läsa, men då var d kubb hos Sjöberg. Martin x3, jag och Alexander. hahah jag var ju kung, (drottning, men låter inte lika bra;), fyra raka segrar på slutet. Haha även om mitt lag inte fick ner en enda d tre första vinsterna! haha då är man grym!! ;) 

Nu ska jag krypa ner i min säng och läsa lite. så trist när du sover (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela