plugga plugga plugga

Publicerad 2010-05-24 15:08:51 i Allmänt,

Jag är inte långt ifrån mållinjen. och just nu har jag både vinst och förlust. Det känns bra men samtidigt så svider förlusten. Men det är inte över än. Hahah visst är det konstigt? Men så är det.
Jag ska ta och bestämma mig nu, för det här är kasst ;p HAHAH Julia vi kan ju börja med dig eftersom att du ändå är ledig idag din fis ;)

Men först ska jag börja sammanställa min undersökning om de olika intelligenserna.
Den ska in på torsdag så nu börjar det bli bråttom, och det är inte det att jag sölat. För jag har jobbat så ofta jag bara kunnat men det är så mycket jag ska ha med,. Måste göra ett bra slutarbete nu på Svenska A, för hon sa att jag inte är långt ifrån MVG :)
Fick även höra av Rune att jag får MVG i Ellära, och mest troligt i Elkompetens också, om jag nu inte går och är totalt kass på sista provet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela