Mmm... Marabou

Publicerad 2010-05-05 13:23:32 i Allmänt,

Okej okej, nu är det många som har skrivit om marabous nyheter. Läste även här på blogg.se om någon som gjort det. Men jag tänker inte vara sämre för det, jag älskar choklad och Marabou är ju det bästa!
Så här ska ni få riktigt smarriga bilder. Man blir ju alldeles blöt i munnen ;)

 

Jag har läst på någons blogg att Marabou har 36 olika sorter att erbjuda. Alla är ju inte sådana här chokladkakor utan det finns ju andra sorter också. Men de här är ju bäst.

Jag älskar nästan alla sorter, förutom frukt o russin grejer.

Men Marabou Sommar som fanns i Limited Edition förra somamren måste ju ändå vara den bästa.

 

Efter den kommer min gamla favorit, Marabou Cocos som nu kommit ut på rulle och finns på kioksen för 20 kr ;)

(bildkälla http://morgondimma.blogg.se/2010/may/testat-tva-nya-smaker.html)

Kommentarer

Postat av: Mmm...

Publicerad 2010-05-05 15:10:38

Både nya Polka och nya Passion är riktigt goda! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela