Julia, jag var tvungen hah!

Publicerad 2010-05-23 12:26:01 i Allmänt,

När vi väl kom hem skyndade jag mig till rian. Vi blev nog 20 st tror jag, som spelade brännboll. Var lite svårt tycker jag för det blåste sjukt mycket, men mitt lag vann iallafall. Det som räknas! ;)

For hem och duschade och gjorde en kladdkaka till Julia. Hahah för hon var så gullig.
Hon ringde mig mitt på dan' när jag satt där på bänk i lule, så sa hon 'åh, när kommer du hem Lina? Jag vill ha en kladdkaka. Och jag har inge kakao. Jag håller på dö :(' Hahah, och sen ringde hon igen när Sverige höll på förlora mot Tjeckien, 'Jag klarar inte det här. Jag lovar, om dom förlorar kommer jag börja lipa! Snälla nån vad jag är nervös!!' Sen när dom förlorat skrev jag att det var typiskt, då fick jag till svar, 'Håll käften, säg ingenting.' HAHAHAHAHA ;) Gulle hon. Jag var bara tvungen att baka henne en liten kladdkaka då som tröst. hihi.

For till Ellinor med den så fick Julia äta upp den. (d var bara den där portionsformen, hon är ingen gris ;p)
Kom hem redan tolv och gick typ och la mig på en gång. Var så sjukt trött :)

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2010-05-23 16:12:19

Hahaha xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela