Jag ska upp om sju timmar för allas intresse ;)

Publicerad 2010-05-24 00:58:09 i Allmänt,

Hahaha fyy fan vad kassa vi är på kubb!

Min söndag blev awesome. Haha jag, Milka o Marre for ju och kollade fotboll. förlust med 0-2 mot Morön.
När jag kom hem for jag på fotbollsträning med gubbarna. Första för i år. Det söög. Haha jag kunde ju inte göra något mot alla dom där biffarna. Kom på att jag nästa gång borde vara i gubblaget istället för med ungdomarna, då får jag ju lite mindre motståndare ;D

Sen blev det kubb på tannavallen. Jag tycker Marre är as-sämst på att lotta lag, haha ;)
Jag och Antte Wiik i ett lag, nice. Vi kom sist! haha förlorade alla matcherna och fick inte ner en enda.
Marre the King, lr Kung Tano som han döpte sig själv, och Milka kom på delad första plats med de två andra lagen.
Alexander & Jonny och Boris & Sjöberg.

Sen började vi kolla Scary Movie, men så stack Milka mitt i. D var ju bussigt ;) haha så fick jag cykla hem själv sen när filmen var slut.
Nu ska jag kolla under min säng, så inte Doofy är där. Sen kan jag sova. Hahah. Johannes och Martin tyckte att jag skulle göra det ;D


 

(erkänn fin bild? jag som tog den med min mobil! ;))

 

 

Jag hade lite att göra medans dom satt och valde film, så jag var bara tvungen att fota Marres snygga lappar. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela