Jag är tillbaaks! (;

Publicerad 2010-05-23 12:13:05 i Allmänt,

Vilken lättnad det var när jag såg att datorn var på när jag steg upp. Jag var verkligen asatrött igår så jag orkade verkligen inte slå på datorn. Men en helg utan uppdatering, kanske bara bra botning mot mitt beroende?! ;p


Helgen har varit super kul! Gjorde matte nationella på fredag, det gick faktiskt riktigt bra. Lr jag vet inte hur det gick men det kändes som att det gick super bra. Skönt, jag som var så orolig! :)

Sen for vi till Boden, jag, Emma, Atle och Adam var framme efter ett så vi hann gå och bada på Nordpoolen vi också.
När vi hade ätit och badat där så for vi till Gammelstan och lämnade våra grejer i huset, sen for vi och åt på Waldorfs. Jag och Emma beställde en Créme Brulée, jag var bara tvungen att få smaka på det. Har tänkt testa göra en sådan men har aldrig vågat mig på en. Men den vi åt där var verkligen inte god. Den var ju inte ens samma konsistens som den skulle vara ;/

Sen var det dags för bowling på Tuna. Atle vann och jag kom tvåa! Jag är faktiskt nöjd för jag tycker jag var riktigt duktig! ;) sen kom Adam trea och Camilla slutade spela efter ett tag :)

På kvällen, väl tillbaka i huset var det dags för skattjakt, haha låter kanske lite barnsligt men jag hade lätt velat vara med. Men d var jag och Adam och Atle som gjort alla ledtrådarna, och ni skulle veta hur kluriga dom var. ;)

På lördag var det shopping som gällde för hela slanten.
Jag handlade inte spec mycket ens och ändå gick det pengar som tusan..
Hittade iallafall skor till balen. Första affären vi gick in på dessutom haha.
En klänning, en tröja, ett linne, en portionsform till pajer, muffins/cupcakes formar, en godispåse till Milka och en dricka ;) en svart ros till snodd som jag tänkte till balen, ett par till skor, vanliga små vita :) och säkert något mer som jag glömt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela