Flickan från ovan, jepp that's me. (;

Publicerad 2010-05-11 10:41:29 i Allmänt,

Jag vet inte varför, men varje tisdag och fredag, alltid när vi ska ha data så känner jag för att hitta på något busigt. o skriva att jag typ är i thailand lr så. Men nu blir d ju inge kul eftersom jag just sagt att jag bara skojar ;) även om ni nog ändå listat ut det men iallafall haha.

Men vi har just gjort NK prov. Kul att jag inte kom ihåg att vi hade det, så frågade Jonathan mig igår kväll om jag kan något. Då var det bara att börja plugga klockan elva på kvällen. Läste typ en sida sen var d bara att fota alla andra sidor haha. Fast imorse så behövde jag typ inte kolla på några bilder, det gick att chansa på nästan allt. och vissa frågor kunde jag tillochmed. häftigt. (;

Idag är d späckat schema som gäller, prov nyss då, sen data, lunch sen buggträning halv ett, indv., avslutning på ledarutbildningen, zumba, Desperate Housewives och Cougar town.

Nej, nu ska jag jobba lite mer med min svenska fördjupning. Tycker faktiskt att det är jätte intressant :) och så har vi ändå rast i 20 min tills datan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela