Fade to black, gillar du d MArre? :D

Publicerad 2010-05-31 16:46:12 i Allmänt,

Elkompetensen gick hyffsat. 2 frågor jag inte svarade på, och det var så litet prov så d gör märks nog. Damn it!

Sen hade vi bara matte, där ingen jobbade. Det var ju mindre bra, haha jag som har prov på onsdag och har typ bara gjort halva kapitlet, nu på sammanfattningen fattar jag inte ens hälften (;
På idrotten hade vi fotboll, trist när man är så få. Vi var bara åtta st och hade vikarie så vi fick sluta ganska mycket tidigare.
Sen hade vi bugg, det är ju skit skoj! ska tusan börja träna det ;)



Nu ska jag äta Emmas goda middag :) Ikväll väntar jaaaag på att något kul ska hända. Jag börjar bli otålig att vänta.

Kommentarer

Postat av: Marre

Publicerad 2010-06-01 01:29:46

Fan Lina har du börjat digga mer Metallica den senaste tiden? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela