eko eko eko

Publicerad 2010-05-18 23:29:35 i Allmänt,

Har inte varit in här på hela dagen. känns skumt..

Skolan gick hyffsat snabbt, soligt hela dagen utom just när vi skulle til indvalet, d är ju självklart. Då vräkte det ner regn, helt sinnes(-)sjukt mycket!

Efter skolan for jag hem och lagade mat. Sen när mamma och Emil kommit hem for vi iväg till byn, jag övningskörde ;)
En kort stund men något iaf, till pappershandeln, konsum, ica, hem. haha :)
Sen var vi på zumba. Riktigt svettigt idag igen! d har börjat bli riktig fart på dom där ;)

Duschat, gjort en jordgubbs cheesecake (jag har inte ätit;) för den är i frysen..), kollat Desperate Housewives, varit till Elin och sagt adjöss till henne och Carro som också kom dit. Lite dom är nervösa, jag och Johannes bara satt och skratta åt dom ;), pluggat lite svenska till provet imorgon. Den enda ordklassen jag kan är konjunktioner, det är svordomar och tillsägelser typ! hahah, äkta jag ;)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite. blir ju aldrig klar med boken .. :(




 

När jag hade håla imorse så tänkte jag vara med Ellinor, men det där pöllöt ringde aldrig så jag cyklade till bron. Var awesome väder! Haha stod och stekte i tjugo min kanske, och jag tror två st hann tro att jag skulle hoppa. Dom stannade och kollade på mig så länge så d var ju nästan skumt. Haha.

Ofta jag såg så självmordsbenägen ut där jag stod i solbrillor och med cykeln bredvid? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela