crash boom bang

Publicerad 2010-05-15 17:58:02 i Allmänt,

(igår)

 

Fick nästan lite små panik när jag kom på att jag inte hunnit skriva blogg över huvudtaget idag! ;p

 

Vaknade klockan tjugo över tio av att Elin skrev. Kilade till henne och hjälpte till o kratta (lite iallafall;) och så solade vi lite grann. Sen ville hon gå och mata änderna som landade i vattnet bredvid hennes lägenhet så då gjorde vi det också haha (;

Sen blev det byn för resten av dagen, vi satt och stekte på soltorget i närmare två timmar sen gick hon och jobbade. thihi stackarn. Jag var m Evert, Atle o Martin på byn tills för en halvtimme sen typ. Dom har hunnit äta mjukglass och så har vi varit och handlat. Dom skulle grilla nu men jag är hemma o ska äta kebab istället ;)

Snart kommer Julia så när jag har ätit och duschat så far vi nog till Evert. Verkar ju inte vara så ös i byn ikväll så lika att fira sista helgdagen innan skolan med grabbarna grus ;)

Elin och co skulle ut en sväng iallafall. MEn sen tycker jag att du kan glömma allt som är pinsamt och komma hit en sväng! ;p

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela