Byebye Sweden hello Spain.

Publicerad 2010-05-19 10:15:33 i Allmänt,

Carro och Elin har åkt till Spanien nu. Kvar blev jag här hemma i regnet :D

Ajaa, vissa ska ju till Blekinge i sommar iallafall så ;) hahah! Gissa jag längtar. Helt sjukt.
Har tänkt göra en sån där lista på vad som händer den här sommaren också, en sån som jag gjorde förra året.
Men nu hinner jag inte, ska kolla en sak till Milka, sen börjar karaktärs :)

Idag ska jag försöka vara riktigt duktig. Jag ska städa, sen ska jag till kyrkanshus och planera inför ungdomsresan till helgen. Vi får middag där också :) seeen måste jag läsa. orkade inte igår kväll..

Kommentarer

Postat av: Sussi

Publicerad 2010-05-19 18:30:25

måste träffa dig i sommar! ;D sen hittade jag en text som e kort men bra, lite random jag vet :D



I know what I want.. but i can't reach it..

I know what I feel.. but i can't show it..

I know it would'nt work.. but i what to..

I know I what to hold you.. please let me..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela