I remember you

Publicerad 2010-03-08 17:34:06 i Allmänt,

Jag for ut en sväng och åkte skidor. Men d var verkligen en snabbis. For ner vid stranden och åkte till hockeyplanen, runt den och sen tillbaka. Men det var så sjukt tungt att åka tillbaka. fyfan säger jag. Det blåste så jag trodde jag skulle flyga baklänges. ;o   Det måste vart därför d gick så snabbt när jag for till planen ;)

Sen promenerade jag till fammo och farfar och åt lite lunch och satt där ett tag. När jag kom hem tog jag en dusch och for nästan på en gång till Ellinor. Julia och Jenni var också där och sen kom Milka.
Har just kommit hem för att äta och nu ska jag tillbaka dit en sväng igen.

Ikväll blire nog BIIIOOO :)

tjolahopp.






drygt ett år sedan men det känns som igår och det ser ut att vara för typ hundra år sedan. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela