:)

Publicerad 2010-03-17 18:25:10 i Allmänt,

Vi hade en lektion idag. Matte i fyrtio minuter. Sen skulle vi väl egentligen ha haft två karaktärs, men vi fick istället gå till sporthallen och titta innebandy turneringen. :)  gick och åt med killarna och sen gick vi hem redan halv tolv. Jag tpackade bara ihop målvaktskläderna och gick tillbaka till sporthallen så fick Milka låna den. Så stod hon två matcher, en vann dom och en spelade dom lika. Kanske värsta talangen? ;) haha

Har skrivit lite på svenska uppsatsen när jag kommit hem. Har även läst i körkortsboken lite.
Nu om en halvtimme ska jag och Milka till café Nová, sen när hon går på basketen vet jag inte vad jag ska hitta på. :) puss



Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-03-17 18:36:55

Hörru bruden, jag stod ju tre matcher ;) haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-17 21:07:09

heheheh snygg bild :) kommer du till Saivo i helg? (:

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-19 08:02:45

okey trisst :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela