Önska oss lycka till!

Publicerad 2010-03-13 10:04:50 i Allmänt,

Rise and shine everyone!

Ligger i soffan och kollar laget.se, läste just vårat referat från Bodens match. Kul att dom skrev så mycket och att dom berömmer så många. Haha speciellt Amanda, hon var värd det. Hon gjorde sina första två mål för säsongen, alltså första mål i hela hennes innebandy karriär i en serie ;) Och hon blev ju så glad själv så det är roligt att se. :)
Någon som har Haparandabladet?, köpte inte den i tisdags då det stod om matchen, jag hörde att Ellinor fått god kritik, och jag vill ju läsa, gör alltid det!! hittar inte det på internet. :(

Idag är det som sagt sista matchen för säsongen. Vi lär få det tufft mot serieledarna men vi ska pressa d sista ur oss!
Nu ska jag ladda upp med en bra frukost. haha om jag orkar fixa mig något.
Sen ska jag till sporthallen just innan ett. Be there! puss


Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-14 21:03:02

Tack lina! Vad du är gullig! Puss på dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela