LILL LÖRDAG.

Publicerad 2010-03-31 11:27:32 i Allmänt,

Alla vet väl att det är lill-lördag idag? och just därför passar det ju så bra att jag och Milka går på cafét. Någon annan som vill med? Julia ? :)  Ellinor är lite mer skeptisk till såna saker ;)



Vaknade efter åtta idag och jag var ovaligt snabb och sölig på samma gång. Går liksom inte att förklara. haha det var en sån där typisk morgon, man var inte tidig och snabb lr sölig och sen. Utan jag var typ precis lagom. Fast det är iofs ganska tråkigt, såna dagar glömmer man bort. Haha d måste ju vara lite action så man måste springa omkring där hemma och stressa järnet, lr ha så mycket tid över att man hinner sitta och titta lite tv. Haha dom mornarna kommer man ihåg!

Första lektionen skulle vi haft matte, men vi fick istället lyssna på facklig information. Det var faktiskt jätte intressant, så jag tog ett papper och fyllde i och nu är jag med i LO fackets ungdoms grej. tror jag det var haha.
Man kan även få gå en tre dagars kurs på sommaren, där man får stipendier för det dessutom, över 90kr i timmen. pretty awesome! för det är ju ändå intressant att lyssna på :)
Sen är det även gratis att vara med i den här ungdoms grejen, det börjar bara kosta sen när man börjar jobba efter gymnasiet om man fortfarande vill vara med. Men jag hade ändå tänkt gå med sen så :)

Nu har vi lunch i en timme till, (har redan haft 40min), orsaken till denna onödigt långa lunchen är för att vi gjorde elprov och det gick så snabbt. Det gick väl hyfsat, MArtin behövde bara hjälpa mig lite grann ;)
Sen har vi svenska och sen slutar vi efter ett :))  får se om jag orkar pallra mig till gymmet idag igen. Tänkte köra lite armar. Kan ju passa på medans alla andra fortfarande är i skolan hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela