Kung, kung, kung i backen ;)

Publicerad 2010-03-14 17:32:52 i Allmänt,

Inte för att skryta men jag och Milka är ju bara för grymma ;) haha
lr hon är ju det men jag, haha, första backen vi åkte i så kom det världens stup, jag höll ju på pissa ner mig. haha så kom det en man med sin typ 5 åriga flicka och fick visa mig hur jag kunde åka. Haha han bara 'Lisa lärde sig det här igår'. Lite pinsamt det var när dom sedan bara svischade förbi mig ;)
Men sen så sa Milka lite vad jag skulle tänka på och då blev vi kungarna i backen ;)
Vi var bara där i drygt två timmar, men det räckte för det var ganska kallt.

vi tog lite bilder också, här ser vi Milka flyga fram.
Sen ritade Milka av mig på andra bilden ;)


Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-03-14 20:00:19

hahah precis alltså! ;) Och vår snygga lift-incident får man inte glömma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela