inte länge kvar ;)

Publicerad 2010-03-29 09:36:01 i Allmänt,

Det var ju som tusan. Steg upp halv åtta för att gå och duscha och så var jag så snabb så jag var helt klar redan innan klockan åtta med allting. Kul, då hade jag en timme på mig att sitta och inte göra något. Så började jag fundera om jag ens behöver gå till skolan till tio över nio för jag är typ klar med allt, men han brukar alltid sitta o prata i massor så jag gick iallafall, och innan lektionen ens börjat så säger han att jag inte behöver vara här. VÄRT!! :) 

Nej, nu ska jag läsa igenom alla hundratiotusen bloggar som ingen någonsin uppdaterar. :)
Haha. puss





Jag är ganska mycket sugen Milka ;)

Kommentarer

Postat av: milka

Publicerad 2010-03-29 21:09:27

Är det Kalifornien på bilden? ;)

Haha äkta jag och kommentera allt ditt men du överlever. Och du, nu har jag uppdaterat OCH jag uppmanar även mina läsare att rösta på din (lite min) bild på norrmejeriet. ;) Bra va? PUSS!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela