hela helgen :)

Publicerad 2010-03-28 11:41:55 i Allmänt,

Internet fungerade inte igår kväll när jag kom hem. Jag blev så sjukt stressad så d är ju knasigt. Tänk vad beroende man är egentligen?

Men jag var ute hela dagen igår. Först på morgonen for jag ut med skotern själv och testade den. Sen kom jag hem och åt frukost och fixade lite annat. Sen for jag till Milka och var där ett tag sen for vi två ut med våran gamla pärla, haha men den går grymt bra ;)
Vi ringde Johan och Elias och så när vi var ute och körde råkade vi hitta Jonatan, Pontus och Christian också. Så vi var 6 skotrar och så for vi till Kieksesvaara. Vi var bara dit och vände för vi bestämde oss för att fara o grilla i Pajala istället haha.
Milka åkte med Johan så då kunde jag ta nya skotern, den var faktiskt ganska skön att köra även om jag inte tyckte det första gången ;)
Vi körde säkert 6-7 mil igår. Så jag har träningsvärk i mina ben ;S hahah

På kvällen for vi ett helt gäng till Adam och spelade spel och kollade film. Det var kul som vanligt :)


Nu ska jag till konsum med mamma. Ha en skön söndag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela