Här var d brynt och haiset heiskilät.

Publicerad 2010-03-18 22:36:24 i Allmänt,

Hade en lugn dag i skolan idag igen. Ingen svenska sista timmen så slutade redan klockan två.
Sen har jag varit med Elin under kvällen. Vi var på innebandy 'möte' klockan åtta. Vi var bara fem stycken så det blev inte så mycket prat, vi kom fram till två valbara datum för avslutning iallafall. Sen får alla säga vad som passar dom bäst:)

Mamma har varit på den där zumba grejen, verkar ju som att alla pajalas damer varit på det. Nästa gång vill jag också!!

Och sen har jag funderat på att göra en tatuering. haha mamma var väl inte så pepp på att jag skulle det men om jag gör något sånt där som jag vet att jag inte kommer ångra mig sen så kanske jag får göra:)
Jag som är döskraj för nålar, vilket skämt att jag ska våga göra en tatuering. Men jag tror att jag törs mer nu än vad jag kommer göra senare. men jag skulle svimamt om jag skulle göra en.  Aja, får väl bita i läppen och hålla någon i handen. Det kan ju inte göra såå ont när så många gör det.
Jag vill ha en text på latin, på vristen, som Emma har. Fast jag vet inte ännu vilken text jag vill ha.
Sen när jag bestämt mig måste jag bara övertala mamma. Och det är ingen typ 'jag älskar **' utan jag vet att jag inte kommer ångra mig :)
Just nu har jag typ tre alternativ. Jag hittade fler men dom var så långa så det vill jag nog inte ha.

Per aspera ad astra -- "Till stjärnorna genom svårigheter"
Dum spiro, spero -- "Så länge jag andas, hoppas jag" 
Hic et nunc--"Här och nu"
vad säger ni? skulle d vara fint? :)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-19 18:19:55

Hahah diggar rubriken ;D

Postat av: milka

Publicerad 2010-03-20 12:31:00

Dum spiro, spero -- "Så länge jag andas, hoppas jag"



Den lät bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela