diamonds are a girls best friend

Publicerad 2010-03-23 18:33:40 i Allmänt,

Glömde förresten skriva att jag bakade cupcakes igår. Dom blev ruskigt goda, två med chokladbitar i, två med banan i och två med Ahlgrensbilar i och sen blev det fyra små vanliga muffins m daimkulor och jordgubbs strössel!

Och idag har pappa farit för att byta skoter. Jag längtar tills han kommer hem,! ;)
Han är så snäll min pappa, tänk att han bytte skoter för att jag också skulle kunna köra:)
Den andra var så stor o klumpig så jag kunde inte, då skulle jag kört sönder den haha. Men den här är lite kortare tror jag, han sa då att den är lättare att köra. En Ski-doo MXZ 600, sdi -08. Killarna sa att den kommer gå sönder för att d var den första modellen av hp lr vad det nu var, men vi får väl se. Vi kör så lugnt så den ska nog klara sig ;)
Den var snygg iallafall, det är huvudsaken för mig. haha ofta jag bryr mig om den är snabb, jag o Milka kör ändå så försiktigt ;-)

OCH nu är det så här att jag vill åka till Kalifornien. D visste ni inte va?
Ska visa mamma lite priser, hon kommer aldrig låta mig. hon höll på svimma när jag sa vad det kostade ;(
Men d är ju faktiskt skola, d är väl bra ju? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela