Can't wait!

Publicerad 2010-03-29 22:58:17 i Allmänt,

Idag har pappa köpt en systemkamera! :) En exakt likadan som Milka har, hihi. Canon 1000D nånting blablabla haha jag vet inte :p


Efter skolan for jag till kyrkanshus, jobbade på miniorerna men så hörde jag att juniorerna skulle ha Små stjärnorna, jag var ju bara tvungen att stanna och kolla ;) Så jag har varit där från innan tre till nästan åtta. Men det var en rolig dag. Jag har målat ett jätte fint påskägg, får se vem jag ska ge det till. Tänkte till Emil men mamma sa att han redan har två så jag får se :)

Har även kollat flygpriser och datum för min resa till Blekinge. Ska gå och fråga mamma om jag får boka nu på en gång. Jag tror inte det, för hon ligger typ i dvala. haha nej men hon sover o då är hon helt borta om jag väcker henne nu. haha fast det kanske bara är bra ? ;)
Nej, men annars gör jag det imorgon :)

Ska på ledarutbildning först och sen ska jag och Elin på gymmet. :) men nu ska jag kolla slutet på Medium sen ska jag gå och sova. puss godnatt :)


Sen får ni inte glömma att rösta på min och Milkas bild på http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/the-skys-the-limit . Kom ihåg det. Det går att rösta varje dag. Och vi har redan fått över 50 röster & vi satte in den igår. Tack så mycket för er hjälp och fortsätt rösta! :)


och den här bilden tog jag på Oliver redan förra veckan o han ville att jag skulle lägga in den. så, nu har du fått det oliver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela