You can stand under my umbrella

Publicerad 2010-06-27 16:09:11 i Allmänt,


Thomas Di leva var ju.. ja, vad var han? speciell? haha. Har sett honom redan på kiruna festivalen för något år sedan men igår var det ju ös. Det var ju som något blött kan jag lova, men strunt samma. Det var då varmare att stå längst fram och dunka till 'Vi har bara varandra' än att stå långt borta och frysa, och inte känna kärleken som hela cosmos erbjöd ;) HaHAH!


Åkte hem med Martin p och co, usch vad jag luktade som en blöt hund. Allvarligt talat så såg det ut som att jag tagit en dusch med kläderna på ;p
Tänkte att jag skulle sova tidigt, hade ändå inget bättre för mig, men när vi kom till pajala blev det ändrade planer. Vi var ute och åkte bil ett tag, sen for vi också på 'efterfest' som alla andra. Haha jag och Martin x2 satt där, nyktra, till kvart i fem. Ja jag förstår inte varför ;p Mest Martins sug efter att få köra audin tror jag som höll oss kvar. hah. Tror jag var hemma tio över fem. Lite det var skönt att sova!


Idag har vi fotboll. Men Milka den skiten har dragit till kiruna, ja det var ju snällt, lr hur, jätte snällt! nej fy! ;)



Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-06-28 14:00:02

Hihihihihihih ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela