worth fighting for ;)

Publicerad 2010-06-21 18:34:11 i Allmänt,

Idag gick det faktiskt hyffsat snabbt. Jag och Evert har typ skrattat bort hela arbetsdagen, så vi hade tillochmed ork kvar för övertid när d behövdes, just idag ;p


Nu ska jag kolla Prison Break och ta en liten siesta. Har inte sovit i princip något under helgen. Gaaanska trött nu liksom. Men då är det ju tur att man är ledig imorgon och på onsdag, så senare vill jag hitta på något riktigt busigt! undra vem som vill göra mig sällskap ? Milka kanske är den enda frivilligA?;) pusss och godnatt för en stund!

Kommentarer

Postat av: MILKA

Publicerad 2010-06-21 20:22:36

Meh när du skrev det där hade du ju redan frågat mig, ditt as, vill du att nån annan ska fråga eller? ;););) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela